FAQCalendarHomePortalSearchMemberlistRegisterLog in

Share | 

|WoW| vs Team -=MIXED=-

Go down 
AuthorMessage
|WoW|*H!TMAN*
Admin General
Admin General

Male
Cantidad de envíos : 2336

PostSubject: |WoW| vs Team -=MIXED=-   Wed 11 Aug 2010, 8:33 pm

Bueno, otra partida flash por la cual |WoW|jay queria jugar con su clan por primera vez, esta vez, Twister me ayudo a reunir 5 personas para poder entrenar y asi divertirnos un rato, a fin de que se vieron algunos disgustos y algunas alegrias, risas y algunas tristesas, estaba casi completo el Dream Team |WoW|, faltaba el Codigo: "Defensa Panameño", que es el combo de |WoW|Melissa y |WoW|TonyRayo, pero en fin, es un juego y la idea es divertirse, a continuancion las SS de las partidas:

----------------------------

Well, another flash game where a member called |WoW|Jay wanted to play for his clan for the first time, this time , Twister helped us to get 5 people to fight in a 5v5 ctf match,, there were some joys, sadnesses, laughter and misfortunes, the wow dream team was almost coplete but we needed 1 defender to help melissa on defense, but well thanks melissa we love you u did it great by urself, well this is a game and we wanted to have fun.

MAPA 1
CTF-Cynosure][-LE
Ganador: Clan |WoW|

Esta es la primera vez que no juego con mi clan, esto significa que va creciendo y dandome chance a mi para poder organizar mejor las cosas, esta vez |WoW|jay demostro una gran habilidad junto con |WoW|DeadShot.// que fueron el codigo clave para la captura ganadora... Aqui no jugo |WoW|Melissa porque es momento que |WoW|jay empieze a integrarse con su clan...

This was the frist time that i did not play with my clan, this means that the clan is growing up and we gave the opportunity to watch and organizate some things, this time |WoW|Jay did demostrate a huge habiliti together with deadshot that both worked together for the winner capture... Here melissa did not play cause was the perfect time for jay to integrate with his clan :p , welcome jay!!

MAPA 2
CTF-Azcanize-LE
Ganador: Team Mixed

Bueno, partida desepcionante, no se porque, pero no pude entenderme bien con |WoW|jay al momento de atacar, y en Defensa ene este mapa soy extremadamente malo, no lo dije al principio porque pense que podria llevarme bien en el ataque con |WoW|jay, en cuanto a |WoW|Melissa y |WoW|DeadShot.// Good Job!!s...

Well, a dissapointed map, i dont know why but me and jay could not play good together at attacking moment and im bad as defender on this map, I did not say before because i thought that i could handle it and have a good offense with jay , well meliisa adn deadshot, good job!!

MAPA 3
CTF-Terra-LE102
Ganador: Team Mixed

Otro mapa en donde |WoW|Melissa se enojo demaciado, no entendi muy bien lo que dijo, pero se retiro para el 4° Mapa, pienso que se enojo por perder en 2 mapas consecutivos...

Another map where meliisa got angry a lot, i did not understand very well what she said but she left for the 4th map, i think it was for lossing 2 consecutive maps.

MAPA 4
CTF-Incinerator-LE
Ganador: Clan |WoW|

Gran Mapa!!, |WoW| Siempre ha dominado este mapa de pie a cabeza, casi no hay rivales que nos derroten en este mapa, aqui el aporte de Defensa "Salvadorience" (|WoW|jay y |WoW|DeadShot.//) fue excelente, se les escapo tan solo 1 Captura, y mientras tanto |WoW|DARKKING mataba a los de MID, aunque no domina muy bien esa posicion aun... Ademas, el ataque de Hades y mio fue combinatorio, ya que utilize la estrategia de "BOST And Cover" para que HADES llegara a la base con mi captura, por esa razon tengo 4 Asistencias xDDD y + la captura propia de HADES...

Great map!!, |WoW| Have always played this map , there is no rivals for us on this one, here the salvatorian defenders (|WoW|Jay & |WoW|deadshot) was excellent, There was only 1 capture , mean while |WoW|Darkking killed their MID players but he doesnt play well this position yet, Well, the attack of HADES AND MINE was great, cause I used the BOOST AND COVER strategy for hades to reach our base with the capture for this reason i got 4 assistance and 1 from HADES.

ERRORES Y POSIBLES SOLUCIONES:

• Aun nos falta dominar los mapas CTF-Terra-LE y CTF-Azcanize-LE, que son nuestros mapas de punto debil, siempre que jugamos en ese mapa perdemos...

• |WoW|DARKKING debes aprender a dominar mas las posiciones, ya que no seguias nuestras instrucciones al momento de jugar, en Azcanize eras MID, y siempre andabas perdido... Aprende las posiciones man...

• Entrenar mas en Equipo...

Bueno, esto solo fue un entrenamiento, Elizer y Hades muy buen aporte de parte de los dos que jugaron muy bien, Sigan asi muchachos...

Salu2!!

Errores and possible solutions.

[*]We need to dominate maps like CTF-Terra and CTF-Azcanize-LE, that are our weak points always we play these maps we lose.

[*]Training more as team

[*]Well this was just 1 training and eliezer and hades good job, u guys did awesome, keep in that way.

Back to top Go down
View user profile http://clanwow.forumclan.com
D4RK
Team
Team

Male
Cantidad de envíos : 505

PostSubject: Re: |WoW| vs Team -=MIXED=-   Wed 11 Aug 2010, 8:57 pm

perdieron x hit mi konclucion xk no estava yo y xk melissa es una rogada =)
Back to top Go down
View user profile
|WoW|*H!TMAN*
Admin General
Admin General

Male

PostSubject: Re: |WoW| vs Team -=MIXED=-   Wed 11 Aug 2010, 9:14 pm

xD
Back to top Go down
jay666
Team
Team

Male
Cantidad de envíos : 7

PostSubject: Re: |WoW| vs Team -=MIXED=-   Thu 12 Aug 2010, 7:42 am

ggs, that was fun. melissa was mad because of me. she was mad because i blamed her for leaving her position, i know it was only for fun but i hate losing and thats why i told her to stick in her damn position.

//

ggs, fue divertido, melissa estaba enojada conmigo , eso fue porque yo la culpaba por salir de su posicion, yo se que era solo para divertirse , pero detesto perder y es por eso que le dije a ella que permaneciera en su maldita posicion

_____________________________________________________________________________________________________________________________
Back to top Go down
View user profile
|WoW|*H!TMAN*
Admin General
Admin General

Male

PostSubject: Re: |WoW| vs Team -=MIXED=-   Thu 12 Aug 2010, 9:25 am

possibly melissa go through what he does not like to lose and so they get angry, just as it was a fast training, are the training that we |WoW| for that our clan have a moment entertained and have a moment of joy...

GG's jay =P
Back to top Go down
P4na
Comunidad Latina
Comunidad Latina

Male
Cantidad de envíos : 252

PostSubject: Re: |WoW| vs Team -=MIXED=-   Thu 12 Aug 2010, 11:26 am

jay666 wrote:
ggs, that was fun. melissa was mad because of me. she was mad because i blamed her for leaving her position, i know it was only for fun but i hate losing and thats why i told her to stick in her damn position.

yes indeed she told me on msn that she left her pos and was her fault, Very Happy ggs guys btw

//
de hecho ella me dijo que ella dejo su posicion y que buenio fue su culpa, de todas maneras buen juego chicos
Back to top Go down
View user profile
|WoW|*H!TMAN*
Admin General
Admin General

Male

PostSubject: Re: |WoW| vs Team -=MIXED=-   Thu 12 Aug 2010, 11:56 am

hey tony, por favor comprime estos mapas y subelos como .uz por favor =P

CTF4-Lavaforme
CTF4-Atlantic
CTF4-[WoW]November